Beltrainingen in- en outbound

Smile when you dial!
Of u nu in- of outbound belt, u bent het visitekaartje van het bedrijf. En zeg nu eens eerlijk; u doet toch liever zaken met een vrolijk en opgewekt iemand..? zou dat dan ook gelden voor u contact aan de telefoon? Dat klinkt gemakkelijk toch? Vaak wordt er toch te simpel gedacht over het werk van telefonist (e).

Niet zo maar..
Het is een vak waar lang niet iedereen geschikt voor is en het vraagt opperste concentratie en een gedegen portie kennis. Bekend is dat bij face-to-face communicatie 70% van die communicatie non-verbaal is. Deze vorm van communicatie mist u aan de telefoon. Om het maximale uit uw telefoongesprek te halen dient u andere zaken beter te ontwikkelen. U ziet het; bellen is niet zo maar wat doen…

Wat voegt het toe?
Deze training wordt in overleg met u samengesteld zodat deze naadloos aansluit op uw wensen. De centrale gedachte in deze training is dat u meer invloed kunt uitoefenen omdat u meer en betere tools heeft tijdens u klantcontact.

Onderwerpen die aan bod komen zijn:
• Beginnen gesprek.
• Beëindigen gesprek.
• Intonatie.
• Spreektempo.
• Houding.
• Volume.
• Het in de wacht zetten van een contact.
• Luisteren.
• Vraagtechnieken.
• Gesprektechnieken.
• Enthousiasme en opgewektheid.

informatie:
• De inhoud wordt in overleg met u samengesteld, zodat de focus komt te liggen op door u gewenste aandachtsvelden.
• De training bestaat uit theorie en casussen.
• Desgewenst wordt de training bij u op locatie gegeven.

Wilt u meer informatie over deze training, neemt u dan contact op met Finselect via de contactpagina.

"Finselect, voor meer effect"