Referenten

Training referenten.
Mond op mond reclame of mond tot oor reclame… Het zijn veelgehoorde uitspraken en iedereen weet ook wat we ermee bedoelen. Toch klink het simpeler, dan dat het in werkelijkheid is. Of toch niet? Hoe kunt u er voor zorgen dat uw klant voor u gaat werven?

Niet zomaar..
Een tevreden klant daar begint het natuurlijk mee. Dit kan op zichzelf genomen al een hele lastige opgave zijn. Maar wanneer uw klant tevreden is, dan gunt hij of zij dit ook aan een ander. Echt waar! De kunst is alleen dat uw klant dit ook zo ervaart. U zult er dus wel wat voor moeten doen, u krijgt niet zomaar een doorverwijzing van uw relatie.

Onderwerpen die aan bod komen:
• Wat is een referent?
• Tevreden en nu…?
• Hoe vraagt u om referenten?
• Wanneer is het aantrekkelijk?
• Hoe om te gaan met referenten.
• Wanneer u geen referenten krijgt.
• Netwerken.

informatie:
• De inhoud wordt in overleg met u samengesteld, zodat de focus komt te liggen op door u gewenste aandachtsvelden.
• De training bestaat uit theorie en casussen.
• Desgewenst wordt de training bij u op locatie gegeven.

Wilt u meer informatie over deze training, neemt u dan contact op met Finselect via de contactpagina.

"Finselect, voor meer effect"